Παραστάσεις, ακροάσεις, σεμινάρια, μαθήματα και νέα για το χορό στην Ελλάδα.

31.3.09

Ομάδα 11 + Frey Faust

From Dance-GR

Η Ομάδα 11
έχει καλεσμένο της τον Frey Faust και παρουσιάζει...
Life beneath… (a work in progress)

Διαδραστική Οπτικοακουστική Performance Σύγχρονου Χορού

4,5 και 6 Απριλίου στις 21:30
Κινητήρας στούντιο-Artistic Residency Center
Ερεχθείου 22, Ακρόπολη, Αθήνα
210 9248328
*Περιορισμένος αριθμός θέσεων*


Αναγνωρίζουμε στους άλλους κομμάτια του εαυτού μας.
Σπίτι είναι όπου βρίσκεται η καρδιά.
Πρέπει να μαζέψω τα κομμάτια μου.
Ράγισε η καρδιά και βρήκε χώρο ο έρωτας και μπήκε.
Ένιωσα ζωή μέσα μου ξανά.
Μαζί σου νιώθω ολόκληρος!
Μου αρέσουν τα πόδια μου αλλά οχί η κοιλιά μου.
Το σώμα μου ήταν εκεί, το μυαλό μου όμως…

Η παρουσίαση αυτή είναι αποτέλεσμα μία συνεργασίας τεχνών και τεχνολογίας, ένας συνδυασμός χορού, ήχου και εικόνας. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε το κολάζ της Τόνιας Καπλάνη, μία ασπρόμαυρη εικαστική σύνθεση απο γεωμετρικά σχήματα, αριθμούς και γράμματα.
To Life Beneath μιλάει για όσα υπάρχουν πίσω απο αυτά που βλέπουμε, για αυτά που είναι πέρα απο αυτά που φαίνονται. . Είναι η ιστορία που ξεδιπλώνεται καθώς συγκεντρώνονται όλα τα κομμάτια της.Το κάθε κομμάτι έχει την δική του ιστορία...
...όσο πιό συγκεντρωμένα είναι τα κομμάτια μου τόσο πιό κοντά στην αλήθεια μου είμαι...
Κομμάτια...ψυχής, σώματος. Πτυχές του χαρακτήρα, στρώματα της ανθρώπινης προσωπικότητας...
Το Life beneath…είναι μια διαδραστική οπτικοακουστική performance σύγχρονου χορού. Κατά τη διάρκεια του σόλο το οποίο ερμηνεύει ο Frey Faust, αισθητήρες προσαρμοσμένοι στο σώμα του χορευτή ανιχνεύουν τα φυσικά χαρακτηριστικά της κίνησης του, δίνοντας του τη δυνατότητα να δημιουργεί και να τροποποιεί ηχητικά και οπτικά περιβάλλοντα, επεκτείνοντας έτσι τα εκφραστικά μέσα του. Η διαδραστική αυτή συνθήκη δημιουργεί μια σχέση μεταξύ ερμηνευτή και υπολογιστή, όπου ο ρόλος του ερμηνευτή ως δημιουργού του οπτικοακουστικού περιβάλλοντος και ο υπολογιστής ως μονάδα παραγωγής του υλικού εναλλάσσεται, έχοντας τον υπολογιστή να παίζει ένα ηχητικό διαδραστικό παιχνίδι με τον ερμηνευτή.
Η κίνηση, η μουσική και οι εικόνες θα είναι τα εκφραστικά στοιχεία που θα χρησιμοποιήσει ο καλλιτέχνης για να συνθέσει το δικό του κολαζ. Όλα αυτά τα στοιχεία είναι κομμάτια αυτόνομα αλλά την ίδια στιγμή δημιουργούν και ένα ολοκληρωμένο σύνολο.

Η παρουσίαση αυτή αποτελεί ένα εργαστήρι πειραματισμού και στο τελος το κοινό θα έχει την δυνατότητα να μιλήσει με τους συντελεστές για την όλη διαδικασία και τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κατα τη διάρκεια της.

Σύλληψη, Χορογραφία
Θεοδοσία Σουρέλου – Ομάδα 11
Ερμηνεία,βοηθός χορογράφου
Frey Faust
Σχεδιασμός & Υλοποίηση Διαδραστικής Πλατφόρμας
Παναγιώτης Τσαγκαράκης - Medea Electronique
Sound design
Παναγιώτης Τσαγκαράκης,Μαρίνος Γιαννουκάκης-Medea Electronique
Visual design
Στάθης Χρυσίδης
Ηχητικό υλικό
Μανώλης Μανουσάκης - Medea Electronique