Παραστάσεις, ακροάσεις, σεμινάρια, μαθήματα και νέα για το χορό στην Ελλάδα.

27.1.09

Κόκκινη Ζιζέλ - Χοροθέατρο Μπόρις Αϊφμαν

From Dance-GR

Την Κόκκινη Ζιζέλ, σε χορογραφία του «Ρώσου Μπεζάρ» Μπόρις Aϊφμαν και μουσικές των Αντολφ Ανταμ, Ζόρζ Μπιζέ, Πιότρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι και Αλφρεντ Σνίτκε, φιλοξενεί από τις 7 ώς τις 10 Φεβρουαρίου το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο πλαίσιο της σειράς Χορός στο Μέγαρο.

Πέρα από τη χορογραφία, ο Μπόρις Αιφμαν είναι εκείνος που «φωτίζει» την κόκκινη Ζιζέλ, ενώ τα σκηνικά της φέρουν την υπογραφή του Βαχεσλάβ Αιφμαν.

Η Κόκκινη Ζιζέλ είναι η χοροθεατρική αφήγηση της ζωής της διάσημης μπαλαρίνας Όλγας Σπεσίφτσεβα που έφτιαξε το μύθο της στο Μαριίνσκι (Μπαλέτα Κίροφ) και το εγκατέλειψε το 1918, μετά τη σοβιετική επανάσταση, για να χορέψει για τα Ρωσικά Μπαλέτα του Σεργκέι Ντιαγκίλεφ στο Παρίσι.

Αιθέριας ποιότητας χορεύτρια, με κλασική, καθαρή τεχνική, δυσκολεύτηκε με τους επαναστατικούς νεωτερισμούς του Λεονίντ Φοκίν, ερωτεύτηκε λάθος άνθρωπο και ακολούθησε τη μοίρα της ηρωίδας του μπαλέτου του Αντολφ Ανταμ, τη λύτρωση μέσα από την κατάρρευση και την τρέλα.

Για τον Αϊφμαν, που γεννήθηκε στη Σιβηρία το 1946, και άρχισε την καριέρα του ως χορογράφος στο Ωδείο του Λένινγκραντ το 1966, η Κόκκινη Ζιζέλ, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1997, είναι η χορογραφία με την οποία δηλώνει τη ρήξη του με τη ρωσική μπαλετική παράδοση, αλλά και το στοχασμό του για τις μικροϊστορίες που διαδραματίζονται στο μεγάλο ιστορικό σκηνικό.

Η Ζιζέλ του είναι μια εύθραυστη ύπαρξη, άθυρμα των περιστάσεων και θύμα των ακραίων ψυχολογικών καταστάσεων που η ίδια βιώνει ως πραγματικότητα. Ζει το χορό, τον έρωτα, την επανάσταση και την απόδραση από αυτήν, με τρόπους απόλυτους και εμπαθείς, που μετατρέπουν τις εμπειρίες της σε φυλακές και αδιέξοδα.

Το Χοροθέατρο Μπόρις Αϊιφμαν της Αγίας Πετρούπολης δημιουργήθηκε το 1977, για να επιτρέψει στον αιρετικό χορογράφο να χαράξει την έντονα προσωπική του διαδρομή. Σε συνθήκες επίσημων περιορισμών και ιερολατρείας για το ρωσικό μπαλέτο, ο Αϊφμαν ανέπτυξε το ξεχωριστό, δικό του ύφος, στο οποίο συνθέτει το συναίσθημα του σύγχρονου χορού και τον κώδικα του κλασικού μπαλέτου.

Η προτεραιότητά του είναι η αισθητική, δεν θεωρεί όμως τη φορμαλιστική ομορφιά της κίνησης αυτοσκοπό. «Με την κίνηση θέλω κυρίως να εκφράσω συγκίνηση, συναίσθημα και η συγκίνηση είναι έκφραση μιας αισθητικής ανάγκης» λέει ο ίδιος.

Η ομάδα του Μπόρις Αϊφμαν αποτελείται από 60 χορευτές και έχει πια την πολυτέλεια ενός δικού της Κέντρου Χορού, το οποίο έγινε με τη στήριξη του ρωσικού κράτους και του Δήμου της Αγίας Πετρούπολης. Φέτος είναι η χρονιά που ο Αϊφμαν θα αναλάβει την νέα Ακαδημία Χορού, ενώ το 2012 τα μπαλέτα του θα αποκτήσουν ένα καινούριο θέατρο, ενταγμένο στο μεγάλο σχέδιο επαναδιαμόρφωσης της πόλης.

via Newsroom ΔΟΛ

Μπαλέτο και η Ακαδημία Μπολσόι στο ΜΜΑ

Το παρόν και το μέλλον του ιστορικού Θεάτρου Μπολσόι της Μόσχας, τη συνύπαρξη των έντεκα σολίστ του Μπαλέτου Μπολσόι και 30 σπουδαστών της Ακαδημίας Μπαλέτου Μπολσόι, η οποία φέτος γιορτάζει τα 236 χρόνια της, θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει το κοινό της Αθήνας, σε τρεις παραστάσεις, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Βασικός άξονας της παράστασης είναι ότι «Τα αστέρια του σήμερα συναντούν τα αστέρια του αύριο» και θα καλύψει έργα του κλασικού χορού. Παράλληλα, το πρώτο μέρος θα κινείται ανάμεσα στο κλασικό και το μοντέρνο ρεπερτόριο.

Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστούν αποσπάσματα από το κλασικό ρεπερτόριο στις πρωτότυπες χορογραφίες τους, μεταξύ των οποίων, ο «Καρυοθραύστης», το οποίο θα αποδοθεί σε σύμπραξη των σολίστ με τους σπουδαστές, η «Λίμνη των Κύκνων», ο «Δον Κιχώτης», καθώς επίσης και αποσπάσματα από κλασικό και μοντέρνο ρεπερτόριο, όπως η «Κλασική Συμφωνία», «Ρώσικος Χορός», «Κούκλες» και «Καρναβάλι της Βενετίας».

Οι παραστάσεις θα δοθούν στην αίθουσα «Φίλων της Μουσικής» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, την Κυριακή 1 και τη Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου (στις 12:00 και 20:30 την πρώτη ημέρα και στις 20:30 τη δεύτερη).

«Είναι πάντα ενδιαφέρον να βλέπω την εξέλιξη των σπουδαστών μας και οι θεατές θα μπορέσουν να δουν τις προοπτικές τους, το πώς, από την Ακαδημία, τελικά, γίνονται σολίστ στο Μπαλέτο», υπογράμμισε ο διευθυντής των Μπαλέτων και κεντρικός χορευτής στην παράσταση, Γιάνιν Γενάντι, στη συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε στο Μέγαρο Μουσικής.

Ο Γ.Γενάντι μίλησε για την σύμπραξη των σολίστ με τους σπουδαστές, το «πολύ πρωτότυπο μάθημα-διδασκαλία επί σκηνής».

Σε ερώτηση για το αν το Μπαλέτο Μπολσόι, που τώρα διανύει την τρίτη εκατονταετία του, έχει αλλάξει αντίληψη ως προς τον κλασικό χορό, ο κ. Γενάντι απάντησε ότι «όταν καλεί κανείς το Μπολσόι, περιμένει να δει κλασικά έργα. Αν οι Γάλλοι φτιάχνουν τα καλύτερα αρώματα, γιατί κανείς να αγοράσει από άλλη χώρα;».

via Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ

26.1.09

OMAΔΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ ΠΡΟΣΧΗΜΑ - ΠΡΑΞΗ V

From Dance-GR

Το όνειρο μας μεταφέρει πέρα από το ένα - τη φανταστική ενότητα σώματος και συνείδησης - αλλά και πέρα από το δύο, που ορίζει την διαφορά μόνο ως συνομιλία αντιθέτων.
Η επιθυμία που διατρέχει το όνειρο είναι μια επιθυμία για ατέρμονη περιπλοκή, για την συνεχή διαπραγμάτευση των ορίων.
Πώς θα έμοιαζε άραγε ένα έργο που εμπνέεται από ένα τέτοιο όνειρο?

Χορογραφία: Μαρία Κολιοπούλου
Δραματουργία: Κατερίνα Ηλιοπούλου
Κουστούμια : Αντώνης Βολανάκης
Μουσική: Γιάννης Ισιδώρου
Φωτισμοί: Θωμάς Οικονομάκος
Καλλιτεχνική επιμέλεια – διεύθυνση παραγωγής: Δήμητρα Κρητικίδη
Ερμηνεύουν: Νικολέτα Καρμίρη, Μαρία Κολιοπούλου

6-12 Φεβρουαρίου στις 21.30.
Θέατρο «Άκης Δαβής» (πρώην «Αλκμήνη»)
Αλκμήνης 8-12, Κάτω Πετράλωνα.

Εισιτήριο 15 ευρώ, φοιτητικό 12 ευρώ
Τηλ. Κρατήσεων: 210 3428583

Επικοινωνία: Μάρω Παπαδοπούλου 6974796404
prosxima@yahoo.gr
www.prosxima.gr

MON VALMONT

Μετά την παράσταση «Μικρός Θάνατος», που προέβαλε τον προβληματισμό της χορογράφου αναφορικά με τις στερεοτυπικές συμπεριφορές του άντρα, σειρά έχουν η γυναίκα και οι υστερικές φαντασιώσεις της γύρω από την ύπαρξη του φαλλού.

Από την Oμάδα Xορού Αμάλγαμα
Xορογρ.: Μαρία Γοργία
Σκην.: Αντ. Βολανάκης
Video: Β. Κωσταγιόλα.

Βραδ: 24-30/1, 1/2, 9.30 μ.μ. € 18, φοιτ.: € 10. Avant Premiere 24/1

ΘΕΑΤΡΟ ΑΚΗΣ ΔΑΒΗΣ (ΠΡΩΗΝ ΑΛΚΜΗΝΗ)
Αλκμήνης 12, Κάτω Πετράλωνα , 2103428583

19.1.09

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την παραχώρηση χώρου προβών

Το Εθνικό Κέντρο Θεάτρου και Χορού στο πλαίσιο προγράμματος στεγαστικής υποστήριξης της χορευτικής παραγωγής εκμίσθωσε το χώρο της Μαρίας Αγγέλου στην οδό Αλκμήνης 12.
Το στούντιο θα παραχωρηθεί σε ομάδες χορού για τις πρόβες τους από την 1η Φεβρουαρίου έως την 30η Ιουνίου 2009.
O χώρος βρίσκεται στο ύψος της οδού Πειραιώς 121, λίγο μετά το Γκάζι, έχει επιφάνεια 140 τμ , ύψος 7 μέτρα, ξύλινο πάτωμα, αποδυτήρια 40τμ και ηχητικό εξοπλισμό.
Καλούμε τις ομάδες που ενδιαφέρονται να κάνουν πρόβες στο χώρο, να δηλώσουν ηλεκτρονικά (υπόψη Τομέα Χορού, θέμα «Χώρος Προβών»), μέχρι την Παρασκευή 23/1:
1. τη χρονική περίοδο για την οποία ενδιαφέρονται,
2. τις ώρες προβών που προτιμούν (πρωινές ή μεσημεριανές) και
3. το πρότζεκτ για το οποίο θα χρησιμοποιήσουν το χώρο.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ομάδες που δεν διαθέτουν δικό τους χώρο ενώ η προτεραιότητα και η διάρκεια της χρήσης αποφασίζεται από το ΕΚΕΘΕΧ.

Τομέας Χορού Ε.ΚΕ.ΘΕ.Χ.

Νεο Blog - Πρωτοβουλία καλλιτεχνών χορού

http://protovouliaxorou2009.blogspot.com/

Παρακαλώ προωθήστε, μας αφορά όλους.

via Ιωάννα Τουμπακάρη

18.1.09

ARC for dance 2009

Στις 5-6-7 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί το ARC for dance 2009 στο Θέατρο ‘ΔΙΠΥΛΟΝ’.
Θα παρουσιαστούν τρείς χορογραφίες συνολικής διάρκειας μίας ώρας των Salva Sanchis, Ted Stoffer και Alexandra Waierstall.

'Duality'

Η θεματική του Arc 2009 είναι η δυαδικότητα. Η αγάπη και το μίσος, το αρνητικό και το θετικό, ο εαυτός και ο άλλος είναι ζεύγη εννοιών που θα έχαναν τη σημασία τους χωρίς την ύπαρξη και των δύο μερών. Ως μορφή σχέσης, η δυαδική είναι ο πιο δύσκολος τρόπος συνύπαρξης δυο ανθρώπων αλλά και ο μόνος τρόπος για να αισθανθούμε συναισθηματική πληρότητα.

“Objects in Athens are closer than they appear” Διάρκεια:15'
Χορογραφία: Salva Sanchis
Ερμηνεύουν: Salva Sanchis, Γιωργία Βαρδάρου
Φωτισμοί: Δημήτρης Νασιάκος

Το έργο “Objects in Athens are closer than they appear”, ένα κομμάτι που ασχολείται κατά κύριο λόγο με την αντίθεση μεταξύ αυτού που φαίνεται και αυτού που υπάρχει στην πραγματικότητα. Χρησιμοποιώντας το χορό ως μέσο έκφρασης, ο Salva Sanchis μιλάει για το πώς αυτό που φαίνεται όχι μόνο αναφέρεται σε κάτι που υπάρχει αλλά και πώς τελικά καταλήγει να είναι το ίδιο πραγματικό. Το έργο είναι εμπνευσμένο από την χορογραφία “Objects in the mirror are closer than they appear” του ίδιου χορογράφου και έχει δημιουργηθεί ειδικά για το Arc 2009.

‘In a landscape’ Διάρκεια:15’
Χορογραφία: Ted Stoffer
Ερμηνεύουν: Αιμιλία Κορφιά, Γιάννης Καρούνης
Μουσική: John Cage
Φωτισμοί: Δημήτρης Νασιάκος

Με το Arc 2009 συνεχίζουμε την πρακτική του artist in residence, καλώντας και φιλοξενώντας τον Αμερικανό χορογράφο Ted Stoffer ο οποίος θα διεξάγει έρευνα προς αναζήτηση χορευτικού υλικού και μέσα από αυτή θα δημιουργήσει μια νέα χορογραφία για το Arc 2009. Με το έργο αυτό, ο Ted Stoffer εξερευνά το σώμα σαν ένα εσωτερικό τοπίο το οποίο έχει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται, να αισθάνεται, ένα τοπίο ομορφιάς και πόθου, αλλά και το κοινό πεδίο ενός ζευγαριού που μπορεί να δημιουργήσει αλλά και να κατασ τρέψει. Η Αιμιλία Κορφιά και ο Γιάννης Καρούνης οι οποίοι χτίζουν μαζί με τον χορογράφο μια παράδοξη αλλά ταυτόχρονα οργανική και απρόβλεπτη χορογραφία.

"Terminus Διάρκεια:15’
Χορογραφία: Alexandra Waierstall
Ερμηνεύουν: Ράνια Γλυμίτσα, Χρήστος Παπαδόπουλος.
Μουσική: Μάριος Τακουσχης
Φωτισμοί: Παναγιώτης Μανούσης

Το “Terminus” είναι μια χορογραφία όπου η έννοια του τέλους αιωρείται στο χώρο και επηρεάζει τη σχέση άντρα και γυναίκας, σώματος και ψυχής, παρόντος και παρελθόντος. Είναι το τρίτο κομμάτι μια χορογραφικής έρευνας με τίτλο “A Human Study” που εστιάζει στη δημιουργία σύντομων χορογραφικών ημερολογίων.

Πρόγραμμα παραστάσεων

Φεβρουάριος 5/6/7
Ωρα: 21:30
Θέατρο 'ΔΙΠΥΛΟΝ'
Καλογήρου Σαμουήλ 2, Πλ.Κουμουνδούρου
Κρατήσεις θέσεων: 210 5230582, 210 3229771
Τιμές: 18 ευρώ, 15 ευρώ φοιτητικό

15.1.09

ARC for dance 2009 - Master Classes

Στα πλαίσια του Arc for Dance 2009, δύο από τους χορογράφους που θα παρουσιάσουν τo έργο τους στο φεστιβάλ θα πραγματοποιήσουν παράλληλα και master classes.
Τα master classes είναι ένας τρόπος εμβάθυνσης στη διαδικασία με την οποία ο δημιουργός οδηγείται στην τελική χορογραφία. Απευθύνονται σε επαγγελματίες χορευτές και χορεύτριες οι οποίοι μπορούν να ωφεληθούν από ένα μάθημα υψηλού επιπέδου.
Είναι, επίσης, και μια καλή ευκαιρία για δημιουργικό διάλογο ο οποίος μπορεί να δώσει ερεθίσματα για καινούργιες συνεργασίες και χορογραφικές παραγωγές.

Ted Stoffer (Η.Π.Α)
Ημερομηνία: 31/01/09
Ώρες: 12:30-16:30

Salva Sanchis (Ισπανία)
Ημερομηνία: 01/02/09
Ώρες: 12:30-16:30

πληροφορίες στο Dancce

14.1.09

Ηλέκτρα Αυτουργός

From Dance-GR

Μία σύγχρονη τολμηρή ματιά στον αρχαιοελληνικό μύθο της Ηλέκτρας από το Χοροθέατρο «Ροές» της Σοφίας Σπυράτου. H μουσική της παράστασης παρουσιάζεται για πρώτη φορά ζωντανά από τον Michael Nyman και την ορχήστρα του.
Μετά τις εξαιρετικά επιτυχημένες παραστάσεις στο Μουσείο Μπενάκη την άνοιξη του 2008, η ΗΛΕΚΤΡΑ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ επιστρέφει αυτή τη φορά στο θέατρο Badminton με μεγαλύτερο καστ ηθοποιών και χορευτών και τον Michael Nyman και την ορχήστρα του να αποδίσουν ζωντανά τη μουσική του έργου. Ξεδιπλώνοντας το νήμα της τραγωδίας του Ευριπίδη σε μια εμπνευσμένη παράσταση με χορικά, επεισόδια, βιντεοπροβολές και μονολόγους, η τραγική ιστορία, μια σπουδή στις πολύπλοκες σχέσεις εξουσίας, αγάπης και μίσους που αναπτύσσονται ανάμεσα στον Ορέστη, την Ηλέκτρα και την Κλυταιμνήστρα, γράφεται σε λευκό καμβά που δε δίνει την αίσθηση του χρόνου και του τόπου.
H χορογράφος χρησιμοποιεί ελεύθερα το μουσικό αρχείο του Michael Nyman (Μαθήματα πιάνου, Gattaca), ενώ οι δύο πρωτότυπες συνθέσεις του Βρετανού δημιουργού, αλλά και όλη η μουσική της παράστασης παρουσιάζονται για πρώτη φορά επί σκηνής από τον ίδιο και την ορχήστρα του.
Η ΗΛΕΚΤΡΑ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ έχει πάρει το 1ο βραβείο του Διεθνούς θεατρικού Διαγωνισμού «Βοσπορικοί Αγώνες» της Κριμαίας και εκπροσώπησε τη χώρα μας στο διεθνές φεστιβάλ SIDance της Κορέας.

Σύλληψη ιδέας- Χορογραφία: Σοφία Σπυράτου
Μουσική: Michael Nyman
Ποίηση: Στρατής Πασχάλης
Σκηνικά – Κοστούμια: Κωνσταντίνος Ζαμάνης
Σχεδιασμός Φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους χορεύουν οι:
Ηλέκτρα Εύη Χατζάκη
Ορέστης Ντανίλο Ζέκα
Πυλάδης Αλέξανδρος Κεϊβανάη
Κλυταιμνήστρα Λία Τσολάκη
Αίγισθος Δημήτρης Φέρας

Παραγωγή: ADaM Productions

Κρατήσεις: Ticketnet.gr/

και Badminton Theater

9.1.09

Ρέντσο Πιάνο - Ε.Λ.Σ.

Το πρώτο μέρος των σχεδίων του για το νέο κτίριο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Δέλτα Φαλήρου θα παρουσιάσει στις 24 Ιανουαρίου (ώρα 17:00), στο Megaron Plus, ο Ιταλός αρχιτέκτονας Ρέντσο Πιάνο.

Ανάμεσα στα έργα του Πιάνο που ξεχωρίζουν είναι το Πολιτιστικό Κέντρο Ζορζ Πομπιντού, η ανάπλαση του παλιού λιμανιού της Γένοβας και της πλατείας Πότσδαμ στο Βερολίνο, το κέντρο Πάουλ Κλέε στη Βέρνη, τα καινούργια γραφεία των Νew Υork Τimes, αλλά και η Ακαδημία Επιστημών της Καλιφόρνιας.

Η κατασκευή της νέας Εθνικής Λυρικής Σκηνής χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και αποτελεί τμήμα του Πολιτιστικού και Εκπαιδευτικού Πάρκου στο φαληρικό Δέλτα.
Το κτίριο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής θα διαθέτει σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό που θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να μπορούν να φιλοξενηθούν στους χώρους του και οι πλέον απαιτητικές, διεθνούς παραγωγής, παραστάσεις. Στο κτιριακό συγκρότημα θα δημιουργηθεί μουσείο-εκθεσιακός χώρος, όπου θα συγκεντρωθούν και θα εκτεθούν για πρώτη φορά οι θησαυροί του μουσικού μας θεάτρου.

Εκτός από τη νέα Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Πάρκο θα ανεγερθεί και το νέο κτίριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης. Τα σχέδια προβλέπουν ένα υπερσύγχρονο και από τεχνολογικής απόψεως άρτια εξοπλισμένο κτίριο, με σκοπό να γίνει εφάμιλλο των σύγχρονων Εθνικών Βιβλιοθηκών του εξωτερικού.

via Newsroom ΔΟΛ

8.1.09

Sankai Juku στο Παλλάς

From Dance-GR

Μία από τις πιο γνωστές χορευτικές ομάδες που εφαρμόζει την τεχνική Butoh, η Sankai Juku παρουσιάζει καλλιτεχνικές δημιουργίες που κόβουν την ανάσα. «Sankai Juku» σημαίνει «το στούντιο δίπλα στο βουνό και τη θάλασσα» υποδηλώνοντας τη δυναμική ηρεμία και γαλήνη που χαρακτηρίζουν τη δουλειά της ομάδας. Με ιδρυτή και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Ushio Amagatsu, η Sankai Juku έχει συγκεντρώσει αμέτρητα βραβεία, ενώ το Φλεβάρη του 2002, το έργο της «Hibiki - Resonance from far away» έλαβε το Βραβείο Laurence Olivier στην κατηγορία «Καλύτερη Νέα Χορευτική Παραγωγή».

Για τον Amagatsu, το Butoh εκφράζει τη γλώσσα του σώματος. Τη δεκαετία του 70, ο Amagatsu χρησιμοποιούσε στοιχεία από την προσωπική του εμπειρία, ενώ από τη δεκαετία του 1980, οι επιρροές του ξεκίνησαν να γίνονται περισσότερο διεθνείς. Στα έργα του, παρουσιάζει μια αφηρημένη οπτική του παντοτινού, της σχέσης του σώματος με τη βαρύτητα, της σχέσης της βαρύτητας με τη γη και το περιβάλλον.

Το 1980, η Sankai Juku προσκλήθηκε να παρουσιάσει για πρώτη φορά το έργο της στην Ευρώπη. Επισκέφθηκε το Διεθνές Φεστιβάλ της Νανσύ στη Γαλλία και λόγω της μεγάλης αίσθησης που προκάλεσε η παράσταση, το Φεστιβάλ της Αβινιόν την κάλεσε και επισήμως την ίδια χρονιά. Για τα επόμενα 4 χρόνια η εταιρία παρέμεινε στην Ευρώπη, δίνοντας παραστάσεις σε διεθνή φεστιβάλ. Από το 1990 η Sankai Juku παρουσίασε το έργο της στη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Κορέα, αλλά και τη Ρωσία (1998).

Το έργο «Kinkan Shonen» είναι η εμβληματική παραγωγή της, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε το 1978 και εξερευνά το όνειρο ενός αγοριού για την προέλευση και τη σχέση της ζωής και του θανάτου. Πρόκειται για παραγωγή, η οποία αναβίωσε το 2005 μετά από παραγγελία του Theatre de la Ville στο Παρίσι και παρουσιάστηκε σε μεγάλα θέατρα σε όλο τον κόσμο. Παρουσιάζοντας ένα νέο έργο κάθε δυο χρόνια, το Theatre de la Ville έχει φιλοξενήσει 12 παραγωγές της: Jomon Sho (1982), Netsu No Katachi (1984), Unetsu (1986), Shijima (1988), Omote (1991), Yuragi (1993), Hiyomeki (1995), Hibiki (1998), Kagemi (2000), Utsuri (2003), Toki (2005), and Tobari (2008.)
Από την 1η Γενάρη 2008 η Sankai Juku έχει παρουσιάσει το έργο της σε 43 χώρες και επισκεφθεί περισσότερες από 700 πόλεις. Και όπως έγραψαν και οι New York Times για την παράσταση: «Είναι μία από τις πιο πρωτότυπες και εντυπωσιακές ομάδες χορού που επιβάλλεται να δει κανείς».

Σύλληψη, σκηνοθεσία και χορογραφία: Ushio AMAGATSU
Μουσική Επιμέλεια: Yoichiro YOSHIKAWA

Χορευτές:
SEMIMARU
Sho TAKEUCHI
Akihito ICHIHARA
Taiyo MATSUO
Ichiro HASEGAWA
Dai MATSUOKA

Γενικός Έλεγχος: Kazuhico NAKAHARA
Φωτισμοί: Genta IWAMURA
Σκηνικά: Satoshi ONO
Ηχολήπτης: Akira AIKAWA

Θέατρο Παλλάς
Κυριακή 15, Δευτέρα 16, Τρίτη 17 Φεβρουαρίου στις 9.00 μ.μ.
Τιμές εισιτηρίων: 40, 50, 60, 70 ευρώ
Προπώληση εισητηρίων: Βουκουρεστίου 5, Ημέρες και ώρες λειτουργίας ταμείων:
Δευτέρα έως Σάββατο 9.00 - 20.00 και τις Κυριακές 12.00-20.00 και τις ημέρες των παραστάσεων 9.00 - 21.00)
Με πιστωτική κάρτα : 210 8108181
Κρατήσεις μέσω Internet: ellthea.gr.
Στο Public και στη Fnac.

3.1.09

Πάμε Πλατεία

Την Τρίτη 29/12 πραγματοποιήθηκε στον Κρατήρα συνάντηση χορευτών, χορογράφων και άλλων ενδιαφερομένων με θέμα την πρωτοβουλία Πάμε Πλατεία. Η αρχική ιδέα ήταν να συζητηθεί η δημιουργία χορευτικών-χοροθεατρικών performances με κεντρικό θεματικό άξονα τα τελευταία γεγονότα και τις πολιτικοκοινωνικές προεκτάσεις τους. Η πρόταση αυτή στάθηκε αφορμή να συζητηθούν ζητήματα περαιτέρω δραστηριοποίησης και διαμαρτυρίας των εμπλεκομένων στο χώρο του χορού. Συμφωνήθηκε να ανανεωθεί το ραντεβού για τις 6/1, ημέρα Τρίτη, στις 13:00 στην οδό Πλαταιών 10, Μεταξουργείο( 1ος όροφος),
ούτως ώστε να συγκεντρωθεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος και μέσα από γόνιμη συζήτηση να τεθούν προτάσεις και να αποφασιστούν δράσεις.
Έχει μεγάλη σημασία να είμαστε όλοι εκεί και είναι ευθύνη καθενός από μας- εφόσον αποφασίζει να συμμετέχει στη διαδικασία-να ενημερώσει όσο πιο πολύ κόσμο γνωρίζει για τη συνάντηση αυτή. Ας γίνει αντιληπτό ότι, καθώς δεν υπάρχει ακόμα μεγάλη εμπειρία ούτε τα μέσα για την προώθηση τέτοιων καλεσμάτων, θα χρειαστεί να βοηθήσουμε όλοι ώστε η κίνηση αυτή να έχει μεγάλη ανταπόκριση.

via Ιωάννα Τουμπακάρη

2.1.09

Σωματική Νοημοσύνη/Ευφυϊα (σεμινάριο)

Σωματική Νοημοσύνη/Ευφυϊα είναι η ικανότητα να αισθανόμαστε, να αντιλαμβανόμαστε
και να αξιοποιούμε το σώμα μας - κίνηση, χειρονακτική επιδεξιότητα,
αίσθηση αφής, σωματική ανταπόκριση και περιορισμοί. Να διατηρούμε φυσική/σωματική υγεία.
Να σχετιζόμαστε με το σώμα μας και να καλύπτουμε τις ανάγκες του.

5 σεμινάρια σε 1
Το σεμινάριο είναι βιωματικό. Απευθύνεται σε άντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών, ανεξάρτητα από την εμπειρία τους σε κίνηση, χορό ή παρόμοιες διαδικασίες. Αποτελείται από 5 μέρη τα οποία συμπληρώνουν το ένα το άλλο, γι'αυτό και η συμμετοχή και στα 5 είναι υποχρεωτική.

μέρος Ι To Κιναισθητικό Σώμα : σωματική συναίσθηση
25/01/09

μέρος ΙΙ Το Συναισθηματικό Σώμα: δυναμικές στην κίνηση
22/02/09

μέρος ΙΙΙ Εσωτερικός διάλογος : συνομιλώντας με το σώμα
05/04/09

μέρος ΙV Αυθεντική Κίνηση : κίνηση εκ των έσω
03/05/09

μέρος V Tο Διαισθητικό Σώμα : ανακαλύπτοντας την ευφυϊα του σώματος
31/05/09

Καθημερινά λόγω αγχώδους τρόπου ζωής και περιβάλλοντος ξεχνάμε να παρατηρούμε και να εστιάζουμε στο σώμα μας, χάνοντας έτσι τις μικρές απολαύσεις που μπορούμε να πάρουμε από τη σωματική εμπειρία, όπως, το ευχάριστο μούδιασμα μετά από την χαλάρωση των μυών, την αίσθηση θερμότητας και ρευστότητας όταν αυτό ενεργοποιείται, την γλυκιά ηρεμία του νου και της αναπνοής όταν εστιάζουμε με πρόθεση στην κάθε μας κίνηση.
Η ικανότητά μας να 'ακούμε' το σώμα μας στο 'εδώ και τώρα', και να αντιλαμβανόμαστε τα μηνύματά του, είναι κάτι που έχουμε χάσει από καιρό στον σύγχρονο Δυτικό κόσμο, γι' αυτό έχει αυξηθεί η εμφάνιση ψυχοσωματικών συμπτωμάτων και ασθενειών. Το σώμα μας είναι ο κρίκος που συνδέει τις αισθήσεις με τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Όταν αυτά συνδεθούν μεταξύ τους τότε δεν υπάρχει λόγος για σωματοποίηση των συναισθημάτων, εμφάνιση δηλαδή ψυχοσωματικών συμπτωμάτων.
Η καλλιέργεια της σωματικής συνειδητότητας είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για όσους θέλουν να προσεγγίσουν την ανάπτυξη και ολοκλήρωσή τους ολιστικά, συμπεριλαμβάνοντας δηλαδή το σώμα στις διεργασίες του νου και αντίστροφα.

Ημέρα: Κυριακή
Ώρα: 11.00 - 17.00
Κόστος : 50 Ευρώ x 5 (250 σύνολο για τα 5 σεμινάρια)

Αναστασία Νικολίτσα
Χοροθεραπεύτρια ΜΑ
210 6454388
psychosoma-dance@hotmail.com
www.psychosoma.gr